marți, 23 februarie 2010

AJUTAŢI-L PE FRATELE MEU !


Buna ziua! Ma numesc Gologan Cristina si sunt sora unui baietel de 14 ani care are nevoie de ajutor.Am creat si un blog pentru a strange banutii necesar plecarii la o Cinica din Franta unde viata lui poate fi salvata,gasitii detalii si documente medicale pe blog.
http://ajutatiunsuflet.blogspot.com/
Azi am primit raspunsul de la clinica din Franta sunt 2 variante:
- formularul E112 care se obtine foarte greu( trebuie depus un dosar,doasar care contine o scrisoare medicala prin care doctorul precizeaza ca nu poate fi tratat in Romania,scrisoare care se obtine la fel de greu) sau
- sa facem dovada ca avem in cont suma de 165.000 de EUR,o suma foarte mare...

O sa postam pana la sfarsitul zilei,pe blogul lui Sorin, si acest raspuns, vi-l atasez si dumneavoastra. V-am atasat si raspunsul pe care l-am primit astazi, din Franta.
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu